Hemma igen :)

Nu är jag hemma igen! ;) Jag kom hem ungefär kvart i 5 igår eller något. Så nu är Monica & Kjell ( Min extra farmor och farfar ) och Figo här :) ♥ Om ni undrar så är Figo deras hund ;)
Ni ska få se bilder på raringen senare, när jag laddat upp bilderna från Mellerud :)

I Onsdags så fick jag rida på min kusins ridskola! :D Det var jättekul, men dom var lite duktigare än jag. Vi red ialafall slalom mellan bommar, och då skulle man bara flytta hästens bakben med hjälp av skänklarna, man fick alltså inte använda tyglarna. Sen på kortsidan skulle hästen gå i sidled. Det gick faktiskt väldigt bra tycker jag :)
Jag fick en häst som heter Myran ( eller egentligen något jättelångt namn jag inte kommer ihåg xp ) och hon var übersöt! :) Hon var svart/mörkbrun med en vit lykta. Och blåa ögon! :'D ♥

Så ni ska få se bilder senare från i Mellerud, där dom bor, och kanske att ni får se en bild när jag rider på deras ridskola. Men den har mamma på mobilen så vi får se om hon kan föra över den bara ;)

Ha en rolig Fredag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback