Utmanad :)

Jag har blivit utmanad av Jonna!

Så här går det till...

- Varje "spelare" börjar med att skriva 6 egendomliga/underliga saker om sig själv.
- Bloggare som blir "tagna" ska skriva 6 saker om sig själva i sin blogg & samtidigt
ange reglerna för spelet. Tillslut väljer bloggaren 6 nya bloggare & gör en lista av deras namn.
- Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras gästbok för att låta dem veta att de är tagna & att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Här är 6 saker ni inte vet om mig:

1.
Jag älskar språk-ämnen som Spanska och Engelska :)
2. Jag gillar inte jeans, föredrar mer säckiga kläder ;)
3. Jag har nästan alltid någon fliströja eller tjockare tröja utanpå min vanliga tröja. Förutom på sommaren såklart ^^
4. Jag är beroende av bullar, kakor och andra bakelser 8)
5. Jag bryter ihop om internet är segare än vanligt x)
6. Jag gör oftast läxor dagen innan dom ska lämnas in ^^

Jag utmanar:

Emelie
Linnea
Hanna
Jessica
Lovisa
Jezzan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback