2 cool for school

Jag är så awesome så jag behövde inte gå till skolan idag!
Fast nä, just kidding! ;) (Fast jag är fortfarande awesome...)

Var inte ett dugg bättre imorse utan kände mig bara värre än igår kväll! :( Hade fortfarande hemsk huvudvärk och fasansfullt ont i halsen, men förutom det så hade jag blivit täppt i näsan också. Jag kände att jag inte skulle orka gå till skolan + att jag inte hade orkat koncentrera mig eller någonting och vad är det då för mening att gå till skolan? Dessutom är jag typ aldrig sjuk eller hemma från skolan så kan gott stanna hemma för en gångs skull! ;)

Men förutom det så har det varit en väldigt bra dag för att vara fredagen den 13:e! ;)
Hur har eran fredag varit, någon otur?

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback