Bra Ebba

Alla andra gjorde no-provet för typ en vecka sedan men då var jag sjuk och det har jag vart sen dess. Tror ni jag har pluggat något medan jag var hemma? Nääeeee.

Tänkte faktiskt göra det lite idag, iallafall försöka, men har suttit här med en PowerPoint med typ det mesta man ska kunna tror jag men jag har inte pluggat något utan typ snackat med Johanna på Facebook och kollat youtubeklipp istället haha. Men jag hatar att plugga no, för hur mycket man än pluggar så fastnar det inte i huvudet typ. Och det är så tråkigt att läsa no ju haha, åhhh så tråkigt är det. Så då läser man inte ordentligt så aa, you get it.

Men får väl försöka plugga lite så jag inte blir helt efter alla andra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback