Gillar det här

Jag vill inte tillbaka till verkligheten. Jag gillar det som det är nu. Att inte gå i min skola, hitta saker som faktiskt gör mig glad och som jag älskar att göra och inte behöva se vissa saker jag hatar att se. Helst skulle jag vilja radera de mesta som har med resten av världen att göra.
Skolan, människorna osv. Men lite saker vill jag ha kvar. Några människor vill jag ha kvar.

Jag vet inte hur jag vill ha det istället. Det enda jag vet är att jag inte vill ha det såhär. Att jag vill kunna vakna upp en morgon nu, och känna förändring. Veta att jag inte ska tillbaka till samma tråkiga skit.

För asså... Mitt liv är ganska tråkigt. Jag hittar inte på mycket med mina kompisar - vissa kompisar vill jag gärna hitta på något med någon gång men är osäker på om de är intresserade av det. Sen så har jag samma rutiner nästan varje vecka. Jag har mina rutiner på morgonen, sen är jag i skolan, och när jag är hemma spelar jag keyboard, tittar tv, och kanske sjunger om det är så att jag är ensam. Fast på onsdagar och torsdagar är jag i stallet.
Därför har det varit lite skönt att vara hemma, ändra rutiner, och känna: "ey, jag vill leva mitt liv!".
Skulle vara gött att kanske hänga med nån efter skolan eller nått någon gång. Ändra lite på det vanliga liksom, och dessutom umgås. Gör ju inte det så ofta, gör oftast sånt på helger och lov isåfall. Men har haft samma rutiner i mer än ett år.

Det är tråkigt ska jag säga. Och det är jobbigt att vilja umgås med folk som troligen inte vill umgås med en själv.

Tja, det här var ett inlägg om allt och inget. Ska sova nu och försöka bli av med hostan. Ni fattade nog inte så mycket av det jag skrev, om ni ens läste, haha. Men jag har ofta mycket tankar. Ibland fattar bara jag dom, och det är bra, men ibland dåligt.
Godnatt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback