Seg dag...

Har haft typ världens segaste dag idag. Har i princip gjort ingenting.
Jag vaknade typ runt 12 av att mamma väckte mig, tvingade mig upp ur sängen och åt frukost. Sedan satte jag mig med mammas dator på mitt rum och kollade på några avsnitt av Glee eftersom jag fick säsong 2 i födelsedagspresent. När klockan var typ halv 4 så gick jag ner och åt "lunch" innan jag återgick till att kolla lite på Glee. Försökte även spela lite på mitt keyboard men orkade typ inte.

Nu har jag precis ätit typ, är supertrött och mitt huvud orkar ingenting. Ska upp 9 imorgon också, yay typ... Men ska lägga mig tidigt idag, i really need it. Hoppas på att ni har haft en längre och bättre dag än jag. Chao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback