Tack, tack, tack, tack, tack, tack, tack...

Har suttit och svarat på alla som grattat mig änsålänge på facebook haha... och då insåg jag vilket fult ord "Tack" är! Man märker det efter att ha skrivit "tack" cirka 65 gånger.

Nejmen "tack" liksom, vad är det för ord? Rätt konstigt ord ändå tycker jag. Hehe aja, vaknade strax innan familjen kom in och sjöng för mig och öppnade mina presenter som jag ska lägga upp bild på senare! Ska nämligen åka in till Göteborg och göra lite grejer om lite mer än en timma, äta på restaurang och så, umgås med familjen! Om jag orkar så kommer ett inlägg ikväll med presenter och dagen och så, annars kommer det imorgon, promise!


Kommentarer
Postat av: Fanny Rudbäck<3

Haha eller hur, samma här, ha svarat på en massa o "tack" låter väldigt fult efter ett tag! ;)

2012-01-07 @ 12:39:39
URL: http://www.fannyrudback.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback