Tehe

Har fortfarande rätt hög feber men är piggare och känner mig bättre nu iallafall :) Höhö. Intressant inlägg, jag vet. Men mamma kollar tv och jag sitter bredvid och vet inte vad jag ska göra typ, så bestämde mig för att bara göra ett inlägg hehe. Tittat på 8 glee-avsnitt idag från säsong 1, och varje avsnitt är ju typ 45 minuter, så har alltså ägnat ungefär 6 timmar åt att titta på glee idag... Och innan det tittade jag på program på tv:n. Bra va? Haha men vad gör man när man är sjuk liksom...

Känns så skumt att folk är i skolan medan jag är hemma, eftersom jag vart borta från skolan i exakt en vecka idag så känns ju som att jag är ledig eller nått. Men jaooo, det var väl allt...

Hehe hoppas ni sover bättre än mig om nätterna!


Darren Criss is supermegafoxyawesomehot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback