What a day!

Vilken dag asså! Har varit en helt underbar födelsedag som jag fick spendera med de jag älskar 
Asså herregud, när jag åkte i bilen påväg hem från Göteborg så var jag jättetrött och tänkte att nu ska jag lägga mig på soffan och chilla när jag kommer hem! Så stannar mamma vid macken och säger att jag måste ta på mig en ögonbindel? Sen åker vi någon konstig väg jag inte kände igen och jag blir ledd in i mitt hus, fast det visste inte jag, jag trodde det var något annat random hus haha. Tillslut får jag titta och då står mina underbara vänner där och har förberett en överraskningsfest! Så söta! 
Så blev ingen vila när jag kom hem, nejnej ;)

Ska skriva och lägga upp bilder imorgon, orkar inte nu, helt slut!
Godnatt på er, sov gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback