HAPPY KLAINE ANNIVERSARY DAY!

IDAG HAR KLAINE VARIT IHOP I ETT ÅR! AAAAH. *Crazy fangirl-moment*

Är rätt glad över att vara sjuk idag ändå, för då kan jag använda hela dagen till att fira Klaine's ettårsjubileum! Ska just nu titta på Original Song, senare blir det troligen glass och The First Time :)
Många av er fattar nog inte ett skit vad jag snackar om, så för ni som inte fattar så är Klaine ett par-namn för Blaine och Kurt i serien Glee, och jag är typ besatt av dom ;)

Well well, måste börja titta nu, gick upp klockan 2 idag och åt bara lite frukost klockan halv 7 imorse, så är vrålhungrig!

Klisses!


Kommentarer
Postat av: Katty

Wiho :D

Jag glömde vilken dag det var och tänkte skriva ner det så jag skulle komma ihåg, tack så jättemycket :D



Klaine for ever!<3

2012-03-16 @ 15:23:38
URL: http://tumblr.com/blog/Slitzombie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback